Translate

środa, 6 lutego 2013

Pielęgnacja włosów mocno zniszczonych

Hey kochani!
Dziękuje wam za tak liczne, pozytywne komentarze!:) Dzisiaj przygotowałam dla was post dotyczący pięlęgnacji moich włosów!

Zapraszam do czytania:)

Od zawsze farbowałam włosy na kolor czarny lub taki czarno-granatowy. Do teraz:) Znudziło mi sie niesamowicie, ciągłe farbowanie odrostów i niszczenie włosów, chociaż nie byly w nie wiadomo jakim złym stanie,  postanowiłam powrót do mojego naturalnego brązu ( co nie  było taki łatwe).
Podjełam się dekoloryzacji u fryzjera. Moje włosy po tym zabiegu były w opłakanym stanie! Bez użycia odżywki do wlosów po ich umyciu nie miałam szans by je rozczesać. Były sztywne jak druty! I do tego  wypadały na potęge. Co do wypadania włosów, napiszę wam osobny post z recenzją tabletek i  szamponu.
Produkty, które mi pomogły:

S3 szampon wzmacniający dla włosów słabych. Cena za 1000ml okolo  35zł TUTAJ
Odżywka Multiaction dla włosów zniszczonych po zabiegach fryzjerskich. Ułatwia rozczesywanie i ładnie pachnie:) Ja używam ją  w każdy dzień  po umyciu włosów jeżeli w ten  dzień nie używam maski do włosów. Odżywkę pozostawiam na ok.5min na włosach. Cena za 1000ml ok.  30zł TUTAJ
UWAGA - obu tych produktów nie polecam na przetłuszczające się włosy!
Moja ukochana, uluniona, najpiękniej pachnąca maska do włosów! Nie zamienie jej na żadną inną:) Włosy po niej są miękkie, lśniące, łatwo się rozczesuja i  przepięknie pachną.Uwaga -  jeżeli  masz mocno przetłuszczające się  wlosy, aby  ich nie obciążyć możesz nałożyć taką maske na połowe włosów, omijając okolice skóry głowy. Ja używam jej nawet 3 razy  w  tygodniu.  Wiem, że to  bardzo  często ale moje włosy były naprawde w oplakanym stanie.Pozostawiam na ok. 10min na włosach mokrych, obsuszonych delikatnie ręcznikiem.  Cena za 1000ml - ok.25 zł  TUTAJ
Olejek do włosów Loreal Extraordinary Oil. Można nałożyc go na końcówki przed umyciem włosów, bezpośrednio po umyciu oraz na suche włosy. Jest cudowny! Zapłaciłam za niego 5 euro na bazarku. Końcówki moich włosów są w o wiele lepszym stanie:) Stosowałam również ten olejek:
Też bardzo go lubię. Stosuje się go praktycznie tak samo jak ten z Loreala. Kosztował mnie 5 euro na bazarku.
Odżywka Gliss Kur Liquid slik gloss
Pięknie pachnie, włosy łatwo się rozczesują, a przede wszystkim rozdwojone końcównie naprawde znikają!
Oczywiście na wszysto trzeba czasu:) Zapłacilam za nią ok. 4euro na bazarku.
Schwarzkopf, Gliss Kur, Glanz Tonic, Spray nabłyszczająco-odżywczy do włosów suchych i zniszczonych.
Ładnie pachnie i sprawia, że włosy wyglądają zdrowo i pięnie się błyszczą! Kupiłam na bazarku za 1 euro.
Stosuje na gotową fryzurę.
Szczotka do włosów z włosia dzika firmy Ebelin. Kupiłam ja w Niemczech za ok. 5 euro. Bardzo ją lubie, dobrze rozczesuje kołtuny nie niszcząc włosów. Włosy rozczesuje z samego rana i nigdy nie rozczesuje mokrych włosów. Najpierw końcówki, a pózniej reszte włosów i zawsze w ten sposób ( do góry nogami:D) :
Mam nadzieje, że ten post się wam przyda:) Zabieram się do komentowania waszych blogów! 
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. świetna szczotka , mam podobną i jest naprawdę cudowna szczególnie do dłuższych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gliss Kur mam czarny w sprayu i bardzo go lubię:) Podziwiam, ze odwazyłaś się zdjąć kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się post przyda:) a szczotka bardzo fajna muszę sobie właśnie taką kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. różowy Gliss Kur jest świetny, pięknie się po nim włosy rozczesują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tych kosmetyków to czasem jedynie odżywkę Gliss Kur Liquid silk gloss używam;)
    uważam, że jest dobra
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna notka i bardzo dobre kosmetyki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przyda się. Ja już mam baardzo poniszczone włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks for the post.... tomorrow I´ll surch those products :)

    and the coat in your last post is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne te produkty. chyba sobie sprawie ktorys z tych olejkow ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw kosmetyków. Olejek Loreal może być ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki zestaw ;o Ja tak zawsze czesałam ^_^
    Zapraszam do Sb.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci, że chyba wiele z nas żałuje tego pierwszego razu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się czeszę w drugą stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja muszę zadbać o moje kochane włoski:( Do tej pory nie miałam nawet dla nich czasu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mama tą maskę, jest cudowna, ale jestem trochę leniwa i nie chce mi się w to bawić ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. odżywka z Gliss Kura jest genialna ! :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wypróbuję tego wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog! i przydatny post :)) Zapraszam do siebie!! ;* jeśli Ci się spodoba zapraszam do obserwacji :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. zastanawiam sie nad szczotka z naturalnego wlosia a ta mala plastikową TT i nie mogę sie zdecydować :( możesz polecić ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi na włosy pomogły witaminy Jelly Bear.To specjalny zestaw na włosy. Przestały wypadać i są mocne i lśniące. Te kosmetyki, które tu są opisane, niestety w moim przypadku się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń