Translate

niedziela, 10 lutego 2013

Makijaż walentynkowy

Przygotowałam dla was makijaż, który jest bardzo prosty i świetnie nadaje się na randkę:) W te walentynki mija trzecia rocznica bycia z moim chłopakiem:) Zaczeliśmy się ze sobą spotykać dokładnie 14lutego i nigdy  nie zapomne tego dnia:) Chciałam pomalować usta na czerwono ale wyszło jak zawsze:) Mam nadzieje, że wam się spodoba! Do następnego!:*
1. Po nałożeniu  bazy pod cienie Inglot, na całą ruchomą powiekę aplikuje złoty cień  wypiekany z paletki  Front Cover "True colors", którą dostałam na walentynki od mojego chłopaka:) (my zawsze się śpieszymy z prezętami:D) Możecie użyć jakiegokolwiek złotego cienia do powiek.
2. Rózowym, matowym cieniem Inglota "obrysowuje" ruchomą powiekę i rozcieram pędzelkiem
3. Na dolnej powiece od zewnątrz do wewnątrz, mniej więcej do połowy oka rozcieram delikatnie ten różowy cień Inglota, a reszte dolnej powieki zaznaczam złotym cieniem Front Cover.
4. Jasnym, perłowym cieniem z paletki Front Cover zaznaczam przestrzeń pod brwiami i wewnętrzny kącik oka.
5.Czarnym Eyelinerem (mój był z Hema) rysuje kreskę na górnej powiece.
6. Linie wodną zaznaczam czarną, żelową kredką z Avon
7.  Tuszuje rzęsy dołączonym do paletki Front Cover tuszem do rzęs.
Gotowe!
Wkrótce pojawi się recenzja paletki Front Cover na moim blogu! Nie wiem czy kosmetyki tej firmy są dostępne w Polsce? 
Pozdrawiam wszystkich!:*





41 komentarzy:

  1. Bardzo fajny :-) romantyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz mieć FB do uczestniczenia w konkursie - zamiast polubić, możesz zaobserwować blog ASKart. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie bardzo elegancki i w sam raz na walentynkowy wieczór :)

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga "e-fashion"

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, trzy lata, długo :) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje :)) teraz Twoja kolej :)) Buzakii

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest uroczy 0.0
    Super ja mam kolegę który urodził się 14 lutego o.0
    Proszę wpadnij do mnie i zostaw po sobie ślad :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo łądnie :)

    Może taka propozycja, nagrywaj filmik.. hm ? jak robisz ten makijaż ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. delikatnie, ale bardzo ladnie, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny :) super!
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne oczy!
    Życzę Wam szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  11. gdybym obchodzila walentynki to z pewnoscia pokusiłabym sę o taki make-up. jesteś po prostu śliczna! 3 lata? dluuuugo, ja dopiero rok

    OdpowiedzUsuń
  12. wow- masz piękne oczy :) cudo make up ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę, że pasuje Ci czarne kreseczka pod okiem :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny walentynkowy makijaż. podoba mi się ten róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. b. ładny, mi ciągle nie wychodzi równa kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladny makijaz:D delikatny i subtelny w sam raz na walentynki:D

    masz super kolor oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez kiedyś oglądałam Pierwszą Miłość. ^^
    Tobie w każdym makijażu jest ładnie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż;) Delikatny, subtelny, ale dziewczęcy i z małym pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczny makijaż :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wstydź się , filmiki to całkiem fajny pomysł mówię ci
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ladny makijaż! Jakie zielone oczka.

    Nosisz soczewki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rocznica w walentynki, to jest na prawdę romantyczne ;)
    Makijaż bardzo mi się podoba, jest zarazem delikatny, ale rzucający się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny, nie przerysowany, a elegancki nawet

    zapraszam do siebie, może znajdziesz coś co Cię zaciekawi, pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. delikatny, ładny i romantyczny makijaż <3 pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do wygrania bransoletki ASKart!

    OdpowiedzUsuń
  25. masz taki ladny delikatny makijaż:) świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladnie - uwielbiam delikatne makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż *.* u nas też trzy lata już :) gratuluje i wytrwałości życzę :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten makijaż jest śliczny - powinnaś rozwijać się w tym kierunku i zostać wizażystką!

    OdpowiedzUsuń