Translate

piątek, 1 lutego 2013

Paznokcie inspirowane Hello Kitty

Hey kochani! Mialam bardzo zły tydzień i praktycznie nie wchodziłam na bloga...
Aby poprawić sobie humor nakręciłam wałki na włosach i zabrałam się za pazurki:)
Bardzo długo szukałam jasnego lakieru  do paznokci w kolorze beżu lub jakiegoś pudrowego różu, który będzie mial mocne krycie. I znalazłam w Inglocie. Jestem z niego bardzo zadowolona:) Zabijcie mnie ale kupiłam ostatnio lakier z Essie w podobnym kolorze i (przynajmniej na moich paznokciach) nie ma takiego krycie jak Inglot!
Buziaki i do następnego :*

Wystąpili:
Baza pod lakier Inglot
lakier do paznokci Inglot nr.874
brokat do paznokci w odcieniu różu
naklejki na paznokcie w kształcie kokardek w kolorze różowym
bezbarwny lakier do paznokci Essence

28 komentarzy:

  1. słodki mani <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna strona włosów jest na lokówkę, a druga na prostownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo też mam samych braci :O nie mam ani jednej siostry, nawet ciotecznej ;d adoptujmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi beautiful,

    Amazing photo's and blog.
    Shall we follow eachother?

    Let me know on my blog and I will follow back straight away!

    Join also my give-away!

    Love, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję!
    Gdy chodziłam do gimnazjum miałam fioła na punkcie Hello Kitty :D Ba! Byłam nawet posiadaczką telefonu z jej motywem! :D Paznokcie śliczne!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też szukałam idealnego i znalazłam jakiś no name w drogerii, który świetnie kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten tydzień też dla mnie nie należał do udanych, no ale cóż musi być raz gorzej żeby potem było lepiej :)
    Ładny kolorek :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz paznokcie!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. I wszystko jasne :D ja też od zawsze chciałam mieć siostre i o proszę, wystarczyło bloga założyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z brokatem wyszły ślicznie. ;)
    Zapraszam.:>

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez mam ten lakierek z Inglota,bardzo go lubie :) ladne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a u mnie można WYGRAĆ piękne SZPILKI!!
    tak, tak powiedziałam SZPILKI !!!!!
    Wiem, że ich pragniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie inglot mega:D najlepszy z najlepszych!! pozdrawiam cieplutko i obserwuję! zapraszam równiez do mnie!!
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, są urocze. Też bym takie chciała mieć :)
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomalowane paznokcie sa sliczna, zawsze ! /B.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie, wgl lakiery z Inglota są strasznie dobre, no ale drogie ale są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny efekt :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  18. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more successfull
    you may also like

    Cara Mengatasi Wanita Sulit Hamil

    OdpowiedzUsuń