Translate

piątek, 15 lutego 2013

Moja dieta dukana

W dzisiejszym poście opisze wam w skrócie jak schudłam 23kg i pokaże wam moją metamorfozę:)

Zaczne od tego, że ważyłam 85kg przy wzroście 162cm -  czyli  bardzo dużo. Nienawidziłam patrzeć w lusterko, a raczej omijałam je szerokim łukiem... Niepodobałam się sobie, nie czułam się atrakcyjnie, byłam zazdrosna i bardzo nie pewna siebie. Pewnego dnia pojechalam do mojej mamy, nie widziałyśmy się ponad rok i to ona  otworzyła mi oczy. Chyba potrzebowałam takiego "kopa" od kogość,  szczerości do bólu, aż w końcu się odsknełam i postanowiłam zadbać o siebie żeby nie wpaść w jakąś depresję. Od mamy usłyszałam o diecie Dr. Dukana, przeczytałam jego książke i postanowiłam, że zawalcze z moją nadwagą.
Może na początek pokaże wam kilka zdjęć z tych okropnych dla mnie  czasów, kiedy ważyłam 85kg.
Tuż po nowym roku (2012) jak wróciłam z powrotem do Holandii zaczełam odchudzianie. Zaczełam odchudzanie od walki z moją psychiką - wydrukowałam swoje zdjęcia z tych czasów jak jeszcze byłam szczupła i atrakcyjna, powiesiłam zdjęcia na lodówce, jak wspomniałam wcześniej przeczytałam książkę Dr.  Dukana, zapisałam się na kilku forach internetowych aby zdobyć jakieś  wsparcie.  Powiem wam szczerze, że to wszystko bardzo mi pomogło! 
Jedni uważają diete dukana za męczarnie i mówią, że po zakończeniu tej diety będziemy miały efekt jo-jo (czyli to co udało nam się schudnąć, wróci do nas z nawiązką jak zaczniemy z powrotem normalnie jeść).  W moim przypadku tak nie było. Podczas diety nie miałam praktycznie żadnych  problemów, a po diecie nie przytyłam, waga stała w miejscu. Po jakiś trzech miesiącach zaczeły mi wypadać włosy - to był jedyny efekt uboczny. W trzy miesiące schudłam do 67kg  i wstrzymałam diete (czego żałuję bo miałabym  teraz moją wymarzoną wagę). Od kilku tygodni próbuję schudnąć te ostatnie kilogramy tłuszczyku, do tej pory z 67kg zeszłam do 62kg. Chciałabym ważyć 58-56kg i na tej  wadze się zatrzymać. 
Rozpisałam się troszke, więc teraz napisze wam podstawowe zasady jakie stosowałam podczas diety:
Są  cztery fazy diety dukana:
1 faza – uderzeniowa
Faza II – naprzemienna (równomiernej utraty wagi)
Faza III – utrwalania
Faza IV – ostateczna stabilizacja
Powiem szczerze, że czwartą faze ominełam:)
Szczegółowy opis diety i produktów, które można spożywać znajdziecie TUTAJ.
Pewnie padnie pytanie czy ćwiczyłam :) Nie, nie ćwiczyłam ale wykonywalam prace fuzyczną. W pierwszym tygodniu diety utraciłam 4kg, a w następnych po 3kg/2kg. Przez cały czas diety ani razu nie pokusiłam się na coś słodkiego! Do diety dodałam tylko co dziennie rano na śniadanie musli na mleku.
Kochane mam nadzieje, że ten post wam się przyda! Na sam koniec efekt przed i po:

Przed
Po
Do następnego!

96 komentarzy:

  1. bardzo ładnie i wielkie gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Wspaniały efekt , jak dwie inne osoby na zdjęciach :)Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromna zmiana! Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci tej wytrwałości ! Ja też chcę zgubić 6 kg do wakacji. Mam nadzieję ,że uda mi się zejść do 53 kg

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejciu dziękuje ;)
    ja jestem na etapie własnie odchudzania co prawda ważę mniej niż 85 kg bo aż o 15 kg mniej ale i tak nie podobam się sobie ;)

    Buziaki :*
    zapraszam do wzajemnej obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow spektakularny efekt!
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie! Rodzice Pani Narzeczonej stosują dietę dukana i również sporo schudli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet jako ,,grubaska" ładnie wyglądałaś i bez przesady - nie było źle. Ale teraz wyglądasz zjawiskowo i bosko!
    Słyszałam oczywiście o tej diecie, ale to nie dla mnie. Będę stosować innej diety, zobaczę czy coś pomoże, a jak nie to może wtedy dopiero pomyślę o Dukanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Róznice widać, fakt ale w ogóle ładna z Ciebie dziewczyna i nawet jeśli miałaś parę kg więcej i tak fajnie wyglądałaś ... Poczekaj jak ja pokażę jak wyglądałam 3 lata temu a jak teraz ... ciąża zmieniła mnie do tego stopnia, że po porodzie wszystkie lustra były pochowane ...

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamciu ale schudłaś! Przed też byłaś ładną dziewczyną, ale po to już zupełnie :) Ja się naczytałam sporo złego nt Dukana...a wiem, że jakaś dieta mnie czeka, bo moja waga chociaż nie taka duża zaczyna powoli mnie męczyć :( poczytam książkę dukana i może się pokusze:)

    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście widać różnice!
    ale ślicznotka z Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ale efekt,w zyciu bym nie powiedziala,ze to Ty na wczesniejszych zdjeciach:) Gratuluje motywacji:),swietny blog,miło się aż czyta to co piszesz,obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzyskałaś niesamowity efekt! Tylko pozazdrościć i gratulować!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem, kochana. Jest mi niezwykle miło czytać, że kolejna dziewczyna postanowiła zawalczyć o siebie, i że udało jej się wygrać tę walkę. Do diety Dukana nie jestem przekonana, ale jeśli Tobie pomogło, to bardzo się cieszę. Polecam Ci, żebyś wstrzymywała się z ważeniem, a wzamian mierzyła się centymetrem. Sama widzę po sobie, że waga zatrzymała się na 75kg, a centymetry i tak lecą w dół :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzę. Ale niesamowity efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna przemiana, normalnia nie do poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka roznica... wygladasz duzo lepiej, gratuluje samozaparcia. Najważniejsza nie jest waga, ale to, żeby dobrze czuć się w swoim ciele. Skoro teraz tak właśnie czujesz to mogę tylko szczerze pogratulować

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś NIESAMOWITA! gratuluję wytrwałości, ślicznie wyglądasz, naprawdę wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jejciuniu, normalnie nie wierzę! :) Wtedy nie powiedziałabym, że ważysz 85kg, ale mniej, ale teraz to jesteś gwiazda! :) Gratuluję efektu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowita metamorfoza. Jesteś dowodem na to, że chcieć oznacza móc.

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! swietnie wygladasz teraz ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jej ogormna zmiana, i naprawdę jestem w szoku, i może w pewnym sensie jestem eh dumna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Możliwe, że masz rację, ale niestety ze względu na tryb życia nie mam za bardzo czasu na ćwiczenia :( a wiem, że te by były dla mnie najlepsze...:/
    Pomyślę nad jakąś dietą bo chyba oszaleje już :D

    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie już nowość ;*
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, jestem pod wielkim wrażeniem! chcieć to móc :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wytrwalosci!swietnie wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O ja Cię! Niesamowicie to wygląda. Naprawdę, powinnaś być przykładem dla wielu kobiet!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. AZ NIE CHCE SIE WIERZYC!
    Pozdrawiam i obserwuję!
    Zachęcam do obejrzenia nowego posta,
    obserwacji i polubienia fanpaga.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cóż za zmiana! Gratuluję ;)
    Sama po sobie wiem, że jeśli się chce to można, ubyło mi jakieś 36 kg a mam z planach jeszcze 8-9 więc zobaczymy co z tego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zupełnie inaczej wyglądasz! Super, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow jestem pod wrażeniem ;)
    masz rewelacyjna figurę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Też kiedyś byłam na Dukanie i również byłam bardzo zadowolona z rezultatów, jednak zdecydowanie brakowało mi w niej owoców, które tak bardzo lubię :)
    Tobie Kochana gratuluję z całego serca! Wyglądasz nieziemsko!!!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku, nie wierzę :o
    Ogromna różnica, podziwiam cię za wytrwalośc :)
    Dziękuję za post. muszę się wziąć za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O mój boże ! wyglądasz cudownie ! ja sama potrzebuję motywacji, przy wzroście 178 mimo wszystko przydałoby mi się schudnąć z 10 kg ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastycznie wyglądasz!!!!
    Cieszę się, że udalo Ci się schudnąć!! W oczach masz od razu więcej chęci do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pokazałam mojej mamie - była równie zaskoczona jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja współautorka Flo (ta blondynka z postu o modzie wojennej) jest bardzo wysoka i baaaaaaaardzo szczupła. Na zdjęciach może tego nie widać, ale ma figurę modelki. Je normalnie (a nawet więcej niż ja), a i tak wygląda jak Anja Rubik;)
    Prowadzimy bloga we dwie, więc nie chciałam abyś pomyślała, że to Flo zamierza schudnąć;) Ja mam 168 cm wzrostu i ważę jakieś 58 kg, więc mam wagę w normie i nie jestem gruba. Ale po prostu chcę zacząć się zdrowiej odżywiać i na pewno będą jakieś efekty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW, genialnie. Naprawdę popzadrościć samozaparcie i efektów!

    OdpowiedzUsuń
  39. KOchana kiedy nowy wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, nie do uwierzenia :o A do tego jaka ty jesteś piękna :)) Kocham twój blog! Świetnie go prowadzisz :) Zapraszam również do mnie :)) Może zaobserwujesz? ♥ (Oczywiście jeśli Ci się spodoba) KISS...

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana co tak znikłaś?;>

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluje! efekt fenomenalny. Podziwiam Cię :)

    http://anel-about-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję wytrwałości !
    Efekty niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wow, wyglądasz cudownie ! jesteś moją motywacją:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jej, ale jesteś teraz piękna kobietą! Najważniejsze jest się czuć dobrze w własnym ciele! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow :) Gratuluję :) Wyglądasz teraz pięknie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Great post! I'm your new follower! :) I hope you visit my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję, laska z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja również schudłam bardzo dużo 24 kilogramy ale nie stosowałam tej diety ,słyszałam ,że jest bardzo niezdrowa i wyniszcza organizm
    jak wyglądam teraz możesz zobaczyć na moim blogu na który Cię serdecznie zapraszam

    www.szafa-z-ciuchami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniały wpis i niezwykle ciekawy blog :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Niezwykły blog ! OBSERWUJĘ i odwiedzam! ;*

    http://dreamscometrue-julie.blogspot.com/ zapraszam do mnie, zaobserwujesz, byłabym bardzo wdzięczna, gdyż dopiero zaczynam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Very interesting information ..
    I am very happy to visit this blog ..
    I get a lot of knowledge
    thanks admin

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz!
    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. o kurde rewelacja!!! gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet

    OdpowiedzUsuń
  57. Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
    Obat Miom Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  58. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  59. efekty super a powiedz kochana czy nie dopadło cię jojo? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jesteś nie do poznania - bajeczny efekt! Życzę miłego dnia - wyglądasz ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  61. Gute Info Ich habe gerade dein Blog gefunden und es zusammen gelesen.

    Ich dachte, ich würde meinen ersten Kommentar hinterlassen, ich weiß

    nicht, was ich sagen soll, außer was ich habe

    https://goo.gl/VFFLjX

    https://goo.gl/dJiDm7

    https://goo.gl/RNRCKu

    https://goo.gl/zu8Evu

    https://goo.gl/hp6MR6

    https://goo.gl/4RmNpG

    https://goo.gl/j175gb

    https://goo.gl/QgKunG

    OdpowiedzUsuń
  62. Moim zdaniem w obu wypadkach ładnie wyglądasz, wciśniesz się w każde sukienki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Już od dawna słyszałam o diecie dukana ale jakoś nie mogłam się do niej przekonać, próbowałam na swoje sposoby schudnąć ale marny efekt. Ale czytając cały artykuł i przeglądając zdjęcia jestem pod wrażeniem. To mnie zmotywowało i przekonało by jednak przejść na tą dietę. Mam nadzieje że też uda mi się osiągnąć swój cel.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow super... Trzeba być naprawdę wytrwałym, żeby schudnąć prawda? Ja ważę 95 kg i zawsze marzyłam o zgrabnej sylwetce. Czy mi się to kiedyś uda, nie wiem? Nie mam tyle w sobie wytrwałości i szybko tracę chęci. Zastanawiam się czy są jakieś dobre środki, które wspomagają odchudzanie. A może znasz coś dobrego i mi polecisz? Coś co skutecznie spali tłuszczyk?

    OdpowiedzUsuń
  65. Kiedys słyszałam o tej diecie ale nie praktykowałam. A pomaga ona schudnąć? Chciałabym zrzucić gdzieś 10 kg- to moje marzenie. Tak sobie pomyślałam, że zakupię sobie suplementy diety wspomagające odchudzanie. Może mi coś polecicie? Warto w ogóle stosować tego rodzaju środki Polecacie czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja słyszałam też o tej diecie, i moja koleżanka ją praktykowała, widzę u niej efekty. Sama też się zastanawiam nad taką dietą bo chciałabym pozbyć się moich niechcianych kilogramów, które mi przybyły. Nawet też rozglądam się za sprawdzonym suplementem diety, który skutecznie by wspomagał w odchudzaniu.

    OdpowiedzUsuń
  67. Z tego co wiem i słyszałam to dieta Dukana skutecznie odchudza, nie wymaga liczenia kalorii, nie zmusza do chodzenia głodnym, w dodatku chroni przed efektem jo-jo i zwalcza cellulit. ja jest nie wiem ale chciałam to wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  68. Wspaniała metamorfoza, wielka wytrwałość w dążeniu do celu.

    OdpowiedzUsuń
  69. Witajcie , czy korzystaliście może z diety pudełkowej ? Czytałam wiele dobrych opinii na ten temat i zastanawiam się czy nie skorzystać . Staram się zdrowo odżywiać i ćwiczyć dodatkowo , ale myślę że jeśli ktoś będzie miał nade mną kontrolę będzie mi łatwiej szło z odchudzaniem. Bo póki co to marne efekty.

    OdpowiedzUsuń