Translate

czwartek, 24 stycznia 2013

Strój dnia

Mam dla was nowy strój dnia:) Prawie wszystkie ciuszki jakie mam na sobie są z ponoworocznych wyprzedaży. Moja waga jak narazie od poniedziałku się nie ruszyła ale nie mam zamiaru  się poddawać:) Jeżeli macie ochote, mogę napisać post o mojej przygodzie z odchudzianiem. Rok temu ważyłam jeszcze 85kg także mam co opowiadać;)

Dziękuje wam za wszystkie komentarze! Buziaki:*

Golf - EDC by  Esprit
Kurteczka - Cool Cat (25euro - 100zł po przecenie 50%)
Spodnie - Zara (35euro z 50euro)
Buty - Centro
Torebka - Miss Sixty

Następnym razem postaram się o zdjęcia na dworze:)

31 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz.:) fajna stylizacja..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciuszki!! Zauroczyła mnie kamizelka!
    Fajnie że są wyprzedaże czasem to jedyna okazja by coś kupić w rozsądnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze wszystko zestawiłaś, a kurtka i spodnie są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to możliwe,że taka Chudzina zrzuciła tyle kg nadwagi? Jestem pod wrażeniem, ponieważ zerkając na zdjęcia nie przeszłoby mi to przez myśl :) Bardzo podobają mi spodnie i kurteczka :) Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochana! :*
    Kurteczka jest rewelacyjna! :) Koniecznie napisz taki post!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie masz sieu z czego
    odchudzać :D
    chuda jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, masz nawet lepszą figurę niż ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super;)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że napisz o Twojej drodze z odchudzaniem, warto czytać takie rzeczy :)
    Fajna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuję Cię do Liebster Blog Award :D
    więcej szczegółów na moim blogu: http://katemyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jest ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Leginsy! cudo! :D
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. koniecznie napisz o tym, jak schudłaś

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie przeczytałabym post, o twoim odchudzaniu :) Sama walczę z wagą, bo za niedługo wymarzone wakacje, a jakoś w bikini trzeba się pokazać :)
    Świetne zdjęcia *-*
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma za co, taka prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no jak byś mnie widziała :D
    jaka ja jestem grubaśna ^^
    ma 14 lat a już ważę 60 kg :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz. I torebka jest śliczna. :)
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! :)

    Bardzo fajny blog i ładna dziewczyna na zdjęciach. :D

    *Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz ♥ Świetny blog :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń