Translate

czwartek, 10 stycznia 2013

Recenzja bronzera Bourjois

Hey kochane!

Przygotowałam dla was szybką recenzje bronzera z Bourjois -  czekoladki. Jeżeli szukasz naturalnego efektu - czytaj dalej!:)

OPAKOWANIE
Solidne kartonowe pudełeczko z magnesem, przypominające książeczke.
PIERWSZE WRAŻENIE I EFEKT
Nie będe ukrywać, że zawsze chciałam  go mieć przez jego wygląd i  piękny czekoladowy zapach! Puder brązujący przypominający pudełko czekoladek, praktyczny można go wszędzie ze soba wziąść. Dostępny w dwóch odcieniach : jaśniejszym (nr 51: Peaux claires/médianes) i ciemniejszym (nr 52: Peaux mates/hâlées).
Wiele osób go chwali, ja oceniam go od 1 do  10 na solidną siódemke.Dlaczego? Na plus jest napewno wygląd i zapach,  jego niesamowita wydajność, można go używać, a ubytku nie widać. Daje piękny naturalny efekt, jest idealny do lekkiego podkreślenia kontur twarzy.Nie trzeba strzepywać go z pędzelka, ponieważ na pędzelek nabieramy odpowiednią ilość produktu i ciężko by było z nim przesadzić. Co jest na minus - zdecydowanie trwałość. Jeżeli idziemy na impreze,  trzeba go wziąść ze sobą bo bardzo szybko znika z naszej twarzy. Po około dwóch godzinach prawie go nie widać. Nie wiem czy jego wydajność to plus czy minus bo ciężko go zużyć. 
PS.
Jak widać moje pudełeczko jest już troche zniszczone:)

Cena: ok. 14 euro
Ważność: 18 miesięcy

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. fajnie się prezentuje,chętnie bym wypróbowała :)

    pozdrawiam serdecznie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze moja waga maksymalnie wynosila 57kg :D, teraz 61kg strasznie sie zapuscilam :D przy wzroscie 173cm,

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bylam na 100% pewna ze to czekolada, ale jak nazwa wskazuje burjois produkcja czekolad sie nie zajmuje:) jak znajde go w sklepie to na pewno zobacze co to jest ten bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "macałam" parę razy w drogerii i nawet mi się podobał :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o nim szczerze pisząc.. Hmm muszę wyszperać w drogerii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam pewna, że trzyma się dłużej.. szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za Ciebie! <3
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie!

    Zapraszam do konkursu na: http://madame-chocolate.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego produktu wcześniej.., choć nie używam takich produktów to jestem ciekawa w jakim sklepie jest osiągalny? :))) dziękuje za odwiedziny zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń